Wednesday, August 31, 2011

KampungFM - Kuasa Muzik Anda

Blog ini semakin mendapat tempat di hati rakyat Malaysia dari golongan kanak - kanak, remaja, dewasa, warga emas dan golongan profesional.

Blog ini juga dibina untuk pelbagai tujuan dan matlamat. Antara tujuan pembinaan blog ini adalah untuk mewujudkan satu komuniti perkauman, persahabatan, tempat perkongsian ilmu dunia cyber, hiburan dan pelbagai lagi.

Disini kami ade ketengahkan isu - isu semasa dunia hiburan. Bersama kita mempromosikan atau menaikkan nama artis negara tanah air kita. "Satu Malaysia" Bukan sahaja dunia hiburan, bahkan kami mencuba ketengahkan info terkini tentang keadaan dalam negara dan luar negara. Untuk penerbitan terkini berkaitan kampungfm, marilah kita bersama sematkan semangat "Satu Malaysia" untuk membangunkan kampungfm dengan lebih maju lagi.

Buat pengetahuan anda siaran radio kampungfm boleh didengari melalui beberapa cara. Diruangan ini telah kami sediakan satu player untuk pendengaran anda. Jika anda tidak dapat mendengar siaran kampungfm menggunakan player yang telah dibina itu, anda boleh menggunakan pautan yang lain dengan satu klik sahaja pada ikon dibawah ini:












Play stream in WinampWinamp Play stream in Windows Media PlayerMedia Player Play stream in Real PlayerReal Player

This blog provide facilities for you interact with other users by using xats chatbox. Please follows that rules. If you disapproved, you will be kicked out or be banned with moderator/co-owner chatbox.





.:: (( xat kampung )) ::.





.:: Laman Sembang Paling Popular di Malaysia ::.







Jika anda ada sebarang komen yang ingin diajukan kepada pihak kampungfm, sila click pada gambar komuniti dibawah ini.





kampungfm,forum,Deejay Ayie

No comments: